سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی در مورد خودروهای ایرانی
صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | فارسی | عربی | انگلیسی google-site-verification: google211d1c18cda3acd8.html
مدیا پلیر
آمار وبلاگ


X11CH CA018 610x407 خودرو پلیس Chevrolet Caprice برای کمک به افسران پلیس آمریکا

 

به تازگی پلیس 2 ایالت Georgia و Lowa آمریکا خودرو جدیدی به نام Chevrolet Caprice PPV 2011 را برای راحتی و عملکرد بهتر و امنیت بیشتر افسران پلیس خود از شرکت جنرال موتور خریداری کرده است . البته این یک خودروی معمولی نیست . این خودرو مخصوصا برای کار افسران پلیس طراحی شده است به طوریکه افسران بتوانند عملکرد های بهتری هنگام رانندگی انجام دهند .

به گفته ی Ted Paxton از Forsyth County Sheriff   آنها یک ماه از خودرو های قدیمی خود استفاده کردند و حالا آنها را فروختند و این یک معامله ارزشمند برای آنها محسوب می شود .

 

X11CH CA005 540x810 خودرو پلیس Chevrolet Caprice برای کمک به افسران پلیس آمریکا

 

The Caprice PPV دارای فضای بسیار بزرگی است به طوریکه فضایی را برای قرار دادن کمربند اسلحه در اختیار می گذارد . همچنین این خودرو از یک حالت رانندگی قدرتمند دنده عقب برخوردار است .

این خودرو دارای موتور 6 لیتری V-8 با 355 اسب خار و 384 پوند-فیت قدرت گشتاوری است . این خودرو از 0 تا 60 را در 6 ثانیه پر می کند .

 

X11CH CA004 540x360 خودرو پلیس Chevrolet Caprice برای کمک به افسران پلیس آمریکا

این خودرو ویژگی های دیگری نظیر کیسه هوا برای صندلی های جلو و یک سیستم کنترل کننده جدید برای ثابت ماندن ماشین در سرعت های بالا را داراست .

می توانید عکس های بیشتری از این خودرو را ببینید :

X11CH CA012 1 540x360 خودرو پلیس Chevrolet Caprice برای کمک به افسران پلیس آمریکا

X11CH CA016 540x360 خودرو پلیس Chevrolet Caprice برای کمک به افسران پلیس آمریکا



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 6:35 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ]
روش جالب برای تشخیص سمت باک بنزین خودرو!!(+عکس)
اگر خودرو کسی را امانت گرفتید و موقع بنزین زدن ندانستید که باکش کدوم سمته؟ از روی ...

اگر خودرو کسی را امانت گرفتید و موقع بنزین زدن ندانستید که باکش کدوم سمته؟ از روی جهت دستگیره Icon پمپ بنزین که روی داشبورد مقدار بنزین را نشون میده میتونید جهتش رو بفهمید:
اگر دستگیره سمت راست بود باک شما سمت راسته و بر عکس.
 
 
هرچند شاید به نظر بیاید که فراموش کردن محل باک بیشتر هنگامی که سوار بر خودوری جدیدی هستید اتفاق می‌افتد اما هستند کسانی که در خودروی خود نشسته‌اند و فراموش می‌کنند که مخزن بنزین در کدام سمت خودرو واقع شده است. البته شاید سوال دیگری که پیش بیاید این باشد که چرا خودرو سازان همانگونه که فرمان خودرو را در جای ثابت طراحی کرده‌اند چرا در خصوص دریچه مخزن بنزین اینگونه عمل نکرده‌اند.


برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 6:33 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ]

tondaaaar 90 نگاهی به اتومبیل تندر 90

خودروی رنو تندر 90، تنها خودروی کلاس c (خانوادگی متوسط) در ایران است که به صورت استاندارد مجهز به کیسه هوای راننده، کیسه هوای سرنشین جلو و سیستم ضد قفل ترمز می باشد. این خودرو در آزمایش تصادف از جلو در مرکز آزمایش تصادفات NCAP اروپا موفق به دریافت سه ستاره شده است…

 

تندر90 یکی از خودروهای روز جهان در کلاس B است که در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه مقبولیت و محبوبیت ویژه ای به دست آورده است. تندر90 موفقیت خود را مرهون طراحی زیبای بدنه، اتاق جادار و دلباز، برخورداری از جدیدترین فن آوری خودروسازی، سادگی و پرهیز از پیچیدگی در بخش فنی و در نتیجه سهولت تعمیرات، قیمت بسیار مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش آسان و فراوان است.

تندر90 از موتور 1600 سی سی با توان 105 اسب بخار بهره می برد که این میزان قدرت در این کلاس از خودروها قابل توجه است. این موتور دارای 16 سوپاپ بوده و از سیستم سوخت رسانی انژکتوری الکترونیکی سود می برد.

این خودرو دارای شاسی و ساختار بدنه بسیار مستحکم است که ضربات وارده به اتاق را در تصادفات به کلیه قسمت های بدنه تقسیم کرده و از ورود مستقیم انرژی به سرنشینان جلوگیری می کند.

از نظر جادار بودن، همین بس که سه نفر با قد 180 سانتی متر می توانند به راحتی در صندلی عقب تندر90 بنشینند. صندوق عقب این خودرو نیز با ظرفیت 510 لیتر برای هر خانواده ای در سفرهای طولانی مناسب است.

کلیه مراحل بدنه سازی، رنگ آمیزی، مونتاژ و تکمیل کاری نهایی تندر90 در خطوط تولید مجهز شرکت ایران خودرو با استفاده از آخرین فناوری های دنیا انجام می شود. به کار گیری اتوماسیون سطح بالا در خطوط تولید این شرکت که بزرگ ترین و پیشرفته ترین خودروساز خاورمیانه است، بازدید کنندگان و صنعتگران سراسر جهان را به شگفتی و تحسین وا می دارد.

این خودرو دارای کیسه هوای راننده و همچنین پخش CD می باشد.

این برتری در ایمنی، رنو تندر90 را که خودرویی کاملا به روز، با قیمتی مقرون به صرفه، کم مصرف، با کیفیت، جادار و با دوام است تبدیل به یکی از جذاب ترین خودروهای تولید داخل کرده است.

لازم به ذکر است، با وجود آنکه این خودرو توسط شرکت رنو به منظور فروش در کشورهای اروپای شرقی طراحی شده است اما درخواست خرید آن در کشورهای اروپای غربی به خصوص آلمان، اسپانیا و فرانسه در سالهای اخیر به حدی رسیده است که کارخانه تولید کننده دچار کمبود ظرفیت تولید گردیده  است.  این  مطلب  را  می توان به عنوان نشان دیگری از مزیت های منحصر به فرد و شناخته شده رنو تندر90 قلمداد نمود.

آخرین تحولات بازار خودرو

بازار خودرو با آغاز ماه مبارک رمضان هفته آرامی را سپری کرد ولی تنها خودرویی که 300 هزار تومان دیگر نیز گران شد، تندر90 بود.

این خودرو که به لحاظ قیمتی نیز به جنجالی ترین کار مشترک داخلی بدل شده، این هفته قیمت 16 میلیون و 300 هزار تومان در مدل E2فول آپشن تجربه کرد.

جالب اینجاست که در نتیجه جوی که خودروسازان در بازار ایجاد کرده اند حتی بین مدل ایران خودرویی و پارس خودرویی این خودرو حدود 300 هزار تومان اختلاف قیمت است، این در حالی است که کیفیت نهایی محصول دو کارخانه ایران خودرو و پارس خودرو یکسان است.

مدلE1 این خودرو نیز به 14 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است، این در حالی است که زمانی قیمت تمام فول E2 این خودرو 300 هزار تومان ارزان تر به فروش می رفت.

تا زمانی که تیراژ این خودرو به حد طبیعی خود نرسد، دلالان پیروز بازار این خودرو در افزایش قیمت آن هستند، به طوری که اگر فروش نقدی این خودرو آغاز شود قیمت آن نیز به میزان زیادی در بازار کاهش می یابد.



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 6:32 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ]

شرکت ایران خودرو بزرگترین خودرو ساز مطرح ایران و خاورمیانه ایران و خاورمیانه در اقدامی بی بدیل و اعجاب انگیز به جهت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خود توزیع یک بسته دستمال کاغذی را به همراه محصولاتش در دستور کار خود قرار داد !
i34126 Safe6346437540500 عکس:هدیه باور نکردنی ایران خودرو به خریداران



برچسب‌ها:
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 6:31 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ]
[ پنج شنبه 90/11/27 ] [ 6:30 عصر ] [ محمد رضا آزادبری ]
<      1   2      
درباره وبلاگ
برچسب‌ها وب
نظرسنجی
IS
بک لینک فا